Söder har fina soffor.

Ojskipojski. Jag sitter hemma hos Fred just nu. Vårat lilla minilan eller gibb eller whatever blev lite fuckat. Först skulle vi gå och köpa mat till mig på Donken, sådär vid 2 men det var stängt! Liksom hallå, en McDonalds i stan ska ha öppet på natten! Iallafall. Sen så stängde WoW ner sina servrar vid 3 så då kunde vi inte spela mer. Och eftersom Fred var uppe hela natten igår, är/var han något trött så han har gått och lagt sig. Så nu sitter jag här på Söder i hans lägenhet och vill inte sova. Iallafall inte än. Jag tror fan jag ska sova på soffan sen för jag gillar soffor, iallafall om de är mjuka och har en fin färg. Freds soffa passar i den kategorin, den är mjuk, har fina kuddar och en fin grå färg som faller mig i smaken.
#1 - - Cicci:

HAHA Marie xD

Jag visste inte att du hade sånna "krav" på soffor.

#2 - - Fred:

That's my couch.

Upp