Jag tror inte på gud.

Idag var det dop för min del. Var skönt att komma ut ett tag. Har blivit mentalt instabil. Gråter minst en gång i timmen, helt sjukt. Jag hatar dop förövrigt. Jag tror inte på Gud eller Jesus eller något som har med kyrkan att göra vilket får mig att känna mig falsk där jag sitter och tittar på prästen. Jag känner mig obekväm helt enkelt. Annars har dagen flytit på och jag har övningskört också. Hela vägen från Alvik hem till mig. Det var läskigt kan jag berätta.

1.Shopping.
2. Helena. (Hon kommer hem idag!)
3. Jag. (Ska iväg och träna)
4. Vi fyra. Helena, Sofia, Jag och Cilia.
5. Helena, Jag Sofia i min säng.
6. Helena, Jag, Simon när Helena fyllde 16 år.
7. Jag som rider på Simon. Helena 16 år.
8. Idag, dopet. Kusin Agnes, Pappa och Kusin Wilmer.
9. Psalm boken.
10. Fin Psalm.
image17


        
  
#1 - - Neumann:

Angående kyrkbesöket, jag känner helt igen mig. Det var på grund av den känslan jag valde att inte gå på min mormors begravning. Falskhet passar inte in hos mig alls, även om det hade varit nyttigt att kunna använda sig av den ibland.

Upp