Home alone.

Ensam hemma hela helgen. Skönt. Fast jag har nåt inplanerat hela tiden på ett ungefär. Idag var jag med Simon till Max och lämna in mitt CV. Ikväll kommer tjejerna. Helena stannar och sover över. Mys. Sen imorgon ska vi upp tidigt och vara inne vid stadion 07.00 för att jobba under maraton. På eftermiddagen blir det inhandling till kvällen. Sen kommer några stycken hem till mig och grillar och har de mysigt. Får se vilka vi blir. Och sen stannar Cilia, Sofia och Helena på natten. Sen på söndag åker jag med Sofia och Helena till Råsunda för då är det Lunch/middag som gäller och sen Sverige match. Härligt. Och snart är det sommarlov.

Just det. Idag kände jag mig oerhört snygg. Haha. Tur att man har sådana dagar ibland.

Det är sådana här helger man skulle vilja ha någon att mysa med. När föräldrarna är borta. Haha. Men jag är nöjd med det jag har för tillfället. Skulle inte vilja ändra på ett skit.
Upp