Operation

Kajsa är just nu inne hos veterinären och opereras. Jag trodde bara hon skulle behöva ha en tratt på sig men icke sa nicke, hon ska gå runt och ha en av pappas t-shirtar på sig också. Jag höll på att dö av skratt när jag hörde det. Stackars lilla älsklingen kommer skämmas ihjäl men vad kan man göra. Hon måste ju bli frisk och hon får inte komma åt sina sår så, t-shirt och tratt är det som gäller.
#1 - - Amanda:

hej ej

fi banner

#2 - - Fanny:

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg, och om du skriver en kommentar blir jag glad :)

#3 - - Cicci:

Förlåt men, haha. Stackars Kajsa!

#4 - - Jossan:

Hoppas hon kryar på sig ordentligt! Vi fick göra samma sak med min lilla hund, Lilleman en gång, när han var hade varit i slagsmål med en annan hund. När han var i livet dvs. Kram

Upp