SJUK KVÄLL!

Igår blev det Friday the 13th. Och jag blundade och skrattade. Den var rätt äcklig eftersom jag verkligen inte tål att se när folk blir uppsprättade (inte ens sånt som City akuten går för mig) Den var rätt bra ändå men jag blir så arg, varför lyssnar inte personerna i filmen på mig. Jag menar, alla vet att man inte ska titta bak när man springer, man ska aldrig gå ut efter sin kompis för han är redan död. Och jag sa till dem att halshugga Jason men nej nej, det passade sig inte, och se som det gick!

Hade sjukaste kvällen igår. Det börjar nere vid min busshållplats. Tre tanter med hundar är ute och går, en fjärde kommer springandes efter. Och plötsligt står de och skriker på varandra. "Jag ska ha bevis på att din hund bet min!" eller "Jag pratar inte med dig! Jävla kärrig stoppa upp nåt, vänta bara tills någon kommer och hälsar på dig!" Helt sjukt för här hemma händer det aldrig nåt. Sen så precis innan bussen kommer åker en bil förbi och pekar Fuck you. Moget, verkligen moget.

På bion är det två höga killar som börjar småbråka med en kille som ber dem vara tysta. Men det löser sig. När vi sen sitter på tuben vid hötorget hoppar en av de höga killarna in innan dörrarna stängs och slår till killen som bad dem vara tysta rakt i ansiktet. Han hoppar ut och de börjar slåss, två mot en var det men han såg ganska lugn ut och hade bra moves så han visste nog hur han skulle försvara sig.

Det var min sjuka kväll. Och igår hade jag tråkigt och tog de här bilderna.
#1 - - Anonym:

coola bilder

#2 - - angelica:

tack:D

#3 - - Jennie:

tack, kul o höra :)

#4 - - Jacob:

Ooh, den var ju rätt bra ändå :) Och skönt för farsans lägenhet ligger några hundra meter från centrum, så det är nära till det mesta ;)



Men det var en händelserik kväll ändå, vilken bio var det? Shit va mycket omogna människor det finns alltså ^^

#5 - - Jacob:

ajdå, det låter jobbigt ^^ Fast 10 min är iaf inte en "dödlig dos slöseri med tid"..tex för mig tar det en timma till plugget...



Jag menade vilken biograf du såg Friday the 13th på. jag brukar dra till filmstaden i Kista, händer mysko saker där rätt ofta ^^

#6 - - Sara:

jaha okej :/ .

#7 - - Anna:

sv: vad roligt att höra :-)

#8 - - Jacob:

Jepp, Stockholms Universitet ^^ Sergel e nice; har tyvärr inte varit där på länge..:P

#9 - - Ulrika:

Vilka patetiska tanter.

Upp