The world we live in

Dagen spenderades vid Kanan. Helena höll mig sällskap så det var en trevlig dag. Nu har jag lite ont i skinnet eftersom jag börjat bli lite röd, men snart kommer jag ha en hyffsad bränna vilket är ovanligt för mig.

Imorgon är det jobb, sen blir det middag hos Sofia med brudarna. Sen blir jag working girl igen, hela helgen faktiskt och jag bor ensam. Kommer med andra ord känna mig väldigt vuxen. Dags att hoppa i säng om jag ska orka med en heldag imorgon med svettiga turister. Puss på er!
#1 - - Jacob:

Usch, jobbigt med helgjobb :S

Själv kom jag precis tillbaka från en resa i norrland, hehe tror jag glömde förvarna om det på bloggen...



Tog första doppet på året (i havet alltså), vilket var ovanligt varmt för att vara norrland. Blev väldigt bränd också, underskattade solen lite hehe :P



Ha det bra!

Upp