090329



Helgen har varit lugn för min del, förutom att jag vaknade i fredagsnatt av brandvarnaren. Flög upp ur sängen och till köket där pappa har bränt en pizza i ugnen.

Annars har det varit plugghelg för min del. Tittat på fotbollen har jag också gjort. Tyckte det var en ganska rolig match och 0-0 var riktigt bra jobbat imo.
Jag har som sagt pluggat, gjort klart mitt engelska tal, svenska tal och bara en fråga kvar till samhällskunskapen. Men tro inte att jag får ta det lugnt i veckan för det. På tisdag är det franskaprov(jag är jättejätte nervös!) Naturkunskapsläxförhör och några historia uppgifter som är sena.
#1 - - V I L M A [ E N F O T O B L O G G ]:

tack så mycket!

ne, det är mina örgängen faktiskt, asså många som är på samma ställe.

och så drog jag bara med kameran samtidigt som den fotade. :P

#2 - - erika:

okej va härligt! :)

ja visst är globen cool när den är mörk! :D

#3 - - Matilda:

vilken härlig bild :)

#4 - - Matilda:

Svar: Mer än gillar! :)

#5 - - Nina - This is who I am:

ja den fanns med mörkblåa ränder också! (eller om dom var svarta...)

kramis

#6 - - Martina:

Tack :) lagom kaxig, fotografen sa att vi fick testa bollen o ja slängde upp benen på direkten o hon klickade. Men vilket resultat hahaha. Allt bra?

#7 - - Matilda:

Jajamänsan! Så sjukt bra!

#8 - - Leonora - The Magic Memories:

sv; det är kul att spela instrument, kan spela piano och gitarr :D

#9 - - Mimmi:

Fin bild :)

Svar: Jag håller med! Det blir många skratt under de programmet ;D

#10 - - H A I D I J A K O B S S O N:

SVAR: ah gud jag älskar den :D

#11 - - Fanny [Foto, Stil, vardag]:

Tackar :)



Ha en superkväll!

#12 - - Jossan:

Jag har skitmycket att göra :(

Och med min mage så blir högen med läxor allt högre!



Hoppas allt ordnar sig med din farfar. Jag vet hur det känns.



Kram

#13 - - Emelie -EmeliesPlace:

fin bild... jättebra ljus :D

Upp