Mansgrisar på internet

Ikväll blir det skiva! Skyddsrummet och utan tema. Kul ska de bli ändå. Innan sätter sig Helena och jag och förar.

Philip åkte hem idag. Hatar hatar hatar sådana här dagar!

Loggar in på WoW, ser att min rank i guilden har ändrats till Social. Jag frågar varför. Du är inte redo för raid för du har inga enchants. Visst jag har inga enchants just nu men kan du fråga innan du ändrar kanske? Jag säger att jag ska göra det men inte haft pengar. Frågan som följer gör att jag vill typ slå sönder någons tangentbord.
"Du har väl kille i guilden?"
Vafan spelar de för någon roll? Inte så att jag tigger pengar (händer att jag ber om saker men ändå) Herregud, Kan ni sluta definera mig utefter min pojkvän?(Älskar honom men ändå) Käften på er jävla mansgrisar.
#1 - - Karin:

Tack! Min cape kommer från H&M Trend. :)

Upp