2010.08.25

Det regner och regner. Jag har absolut inget emot regn - för det mesta. Tycker det är rikigt mysigt.
Nu ska jag i alla fall in till stan med Sofia och kolla runt lite. Med tanke bristen på pengar så blir det mest att kolla för min del.

Innan jag beger mig ska jag nu hänge mig åt att titta runt efter jobb. Jag har ett system. Kolla runt, spara anonserna och sätta mig en dag och skriva till alla.
I ocktover har jag även varit inskriven i 3 månader vilket ger mig tillgång till praktikplats om jag så skulle vilja. Tror jag kommer nappa på de om inget nytt hänt till dess. Hellre ett "jobb" jag gillar utan pengar än att jobba på ett där jag vantrivs och får lite chash.

Gah! Hittade en riktigt bra seriös och bra sida. Hittade ett jobb jag skulle älska....klickar. Och den har gått ut. Roar.

Upp