Work out!

Simon och jag sprang idag. De va ungefär jogga -> gå -> springa -> spurta-> gå och repeat.
Nu väntar träningsvärk men oj så bra det kommer kännas. Stenhård satsning ska både Simon och jag köra med. Jag ska även försöka lägga av med onyttiga saker och äta rätt.

Simon och jag har även startat en blogg, dels för att peppa oss själva och dels för att det är så himla kul att skriva. Däremot tänker jag inte länka dit på ett tag. Måste se till så träningen håller i sig innan ni får läsa om våra bravader.

#1 - - M i c k a:

hehe det är nice, tjejer som spelar, det vill vi se mer av :D får fortfrande dryga kommentarer i mitt jobb. "vaah, spelar du med!?!?", nej jag jobbar i en spelbutik bara för att lixom ;D hehe



tack så mycket för kommentaren om min blogg, kul at höra :D¨



allt bra med dig idag?

Upp