Dag 8 – Ett ögonblick.

Dagen då jag dingade 70!
Ett ögonblick. Nu måste man bli lite djup också. Jo jag kan berätta om ett ögonblick. När jag dingade 70 på min lilla älskade kossa. Jag rollade shaman på den tiden och de sista bar:sen satt jag och hade stenkoll på hur mycket xp en mob gav hur nära jag kom av ett quest. Jag var under den tiden i netherstorm. Jag var så nervös av att dinga genom att lämna in ett quest så jag sprang och dödade mob efter mob. När jag väl lyste till och äntligen nådde 70 så dunkade hjärtat till på mig. Äntligen!

Sen att jag var fruktansvärt dåligt gearad och inte visste vad jag höll på med var en annan sak. Hon blev en pvp kossa och ja, sen la jag ju av med kossan och började på en liten blood elf. Ja det var mitt ögonblick. Haha.
| |
#1 - - Hegg:

NERD :D <3

Upp