Heart of Fear

Jag har inte hittat någon guild än. Har bestämt mig för att försöka hitta en 25 manna guild. Då jag tycker att 10 manna ska man göra med vänner. Och har riktigt fina minnen ifrån 25manna under WotLK tiden.
 
Haha, gjorde iaf LFR idag. Heart of Fear för första gången. Fun fun fun! Men som vanligt droppade inget.
Tyck synd om mig. Och känns sådär roligt att fixa huntarden då jag har pysslat så himla mycket med Pmspanda - shamanen. Kanske ska respecca...hum.
 
Tycker man blir så fin vid Elegon. Däremot är ju lfr....skrattretande. 
 
Skrivet tidigare, haha:
Som jag sa tidigare hittade jag ju ett rosa headset på Gamex och nu när jag kollar runt finns de ju självklart på inet med. Men, de är special och finna nog inte för alltid. Fick de 100kr billigare också! Är ni sugna finns de alltid här.
 
Förövrigt ska jag köpa ett nytt fint moderkort och en processor, sen så ska prälan vara i toppskick då jag har allt övrigt i rätt bra grejer!
 
Upp