En tjockis på insidan

 
 
Sitter återigen på jobbet med en uttråkad min. Jag är hellre småstressad hela kvällen än detta, sitta och stirra ut genom dörren och hoppas på att någon kommer.
 
Har jag berättat om mitt och P's träningsryck?
Vi har nu börjat träna 6 dagar i veckan. Dag 1, överkropp. Dag 2, löpning. Dag 3 Benstyrka. Dag 4 Vilodag. And repeat. Känns riktigt skönt, speciellt de där med att ha börjat springa.
Jag må va smal på utsidan men jag är tjockis på insidan, har med andra ord ingen kondis alls.
Men nu ska det bli ändring på det, funderar på att anmäla mig till Tjurruset i Oktober och sen nästa år se hur mycket man kan förbättras eller ha som mål att springa Midnattsloppen nästa år, kanske i år också? Se förändringen liksom.
 
Iallafall så var ju sjukt stolt över att ha förbättrat mig med hela 5 min från första löprunda till den andra. You go girl!
Ja man måste få peppa sig själv extremt mycket när man egentligen hatar att springa.
 
Ha en fin kväll nu !
 
 
Upp