Är man äcklig?

Rikitigt trött på könsroller.
Om man som tjej sitter och spelar och streamar eller vad som helst.
Och känner att Hej, nu pratar vi sex. Ja då är man som tjej omogen, en hora, idiot, äcklig och så vidare, men om man är kille och tar upp samma saker, ja då är det bara roligt.
Tycker det är riktigt idiotiskt. Och nu är det väl en riktigt grov dragning, men ja. Blir less. 
 
Kaos efter norrlandshelg. Lika mycket kaos som det blir i spel och mitt huvud då och då. Haha.
 
#1 - - Steph:

Tråkigt när det blir skillnad på tjejer och killar i spel tycker jag. Själv har jag dock inte stött på några problem, men så spelar jag ju mest med mina guildies och andra jag redan känner. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord utan att det blir konstigt, kan däremot känna att andra TJEJER lite lättare verkar ha problem med en själv som tjej. Tror dock mest det beror på osäkerhet eller kanske till och med avundsjuka :P

Upp