Now everyone is singing lalala!


Lägg märket till sockorna, mina nya älsklingar som jag hittade i mammas låda.

Vaknade av sms från Simon - Tunnelbanan är inställd mellan Vällingby och Fridhemsplan - följt av - Det är -25 ute - och sist - Sl uppmanar folk att stanna hemma. Det avgjorde saken, med enbart två små lektioner bestämde jag mig för att stanna hemma. Mamma kom inte heller iväg till jobbet så vi åkte upp till Vällingby och uträttade ett ärende och shoppade. Fick med mig en hel del. Tröja, kjol och cardigan på rea och sedan en Bh som matachade mina trosor jag köpte för ett tag sedan och en lågärmad tröja och läppbalsam. Pricken över I;et hade varit om jag hade fått med mig ett par tofflor hem. De jag hittade var rosa och underbara men trasiga och sista paret. Och resterande fanns enbart två vänsterfötter av i min storlek.

Mina inköp.




Upp