Kost och Vikt...

Först vill jag börja med, jag har aldrig haft ätstörningar. Jag har ätit som en gris genom hela livet men alltid legat under i viktkurvan jämfört med min längd. Men inte nu för tiden. Jag väger normalt nu.
Däremot kan den vikt jag idag bestitter övergå från överblivet fett till mer muskler.

Jag har nu tränat i snart 3 månader, det märkt, jag är starkare och överkroppen syns det resultat på.
Men magen och låren och kärlekshandtaget vill inte försvinna.

Så, inte bara jag utan hela min familj kände att vi kanske skulle försöka ändra lite på maten vi äter. Vi ska försöka börja äta GI. Men jag som tränar ska äta kolhydrater men inte alls samma mängd som förr.

Jag 2009. Jag ska inte alls blir så smal, eller kanske, om det beror på rätt kost och träningen. Men inte genom att sluta äta, aldrig genom att sluta äta.
Upp