Nystart i livet

Är det dags för en nystart?
Nya förutsättningar i livet. Med det vill jag säga, Philip och jag är över.
Jag ska snart bo ensam, helt ensam för första gången. 
 
Som tur är har jag mitt jobb, däremot kommer det ända bli tufft ekonomiskt men jag hoppas att det kommer funka. Annars får jag lösa det på något annat sätt.
 
Jag har i alla fall startat en bucketlist;
Ta Open Water dyk Cert
Göra en tatuering, till slut.
Roadtrip i Norge - se allt vackert. 
 
I övrigt mår jag bra, P och jag ska försöka vara vänner då vi inte vill kasta bort 7 år av vänskap bara sådär.
Vi får väl se hur det hela går...framförallt när vi börjar dejta någon seriöst. 
 
Vi får väl även se hur det blir med bloggandet, kanske kan vara skönt att skriva av sig alla tankar.
Min största rädsla är att bli helt ensam....nog om det!
Jul snart, och jag är dösjuk. Puss på er!
 
 
 
Upp