Karma - Eller bara jävla dålig timing!

Jag vet inte om det är karma, men innan jag gick på semester var jag skadeglad för att många kollegor var på väg tillbaka till jobbet. Under min smester ringer min närmaste chef och talar om att han sagt upp sig. 
 
Fyfan säger jag bara. Vi har jobbat tillsammans i 3 år, vi ses ca 8 timmar om dagen och han är verkligen en så jäkla skön kille att jobba med, snacka med och bara hänga runt. Nu ska han sluta. 
 
Så med det vet jag inte om jag får en ny chef, om jag får någon ny kollega eller om jag blir ensam. En del förändringar kommer att göras i organisationen och i och med detta har jag ingen aning om hur det kommer se ut i framtiden på min avdelning och hur mitt arbete kommer att påverkas. Något som jag däremot vet är att jag inte kan bli helt solo på min avdelning och jag kommer då stressa sönder om så blir fallet. 
Upp