Vem är du?

Vem är det som är en konstakt besökare hos mig - som kollar men sällan möts av något nytt?
Hej, vem du än är, kul att veta att någon klickar in på min dagbok.
 
Ingen har väl någonsin sagt att livet är lätt, eller hur? Jag tycker livet är roligt och jag ser fram emot det mesta, bli äldre och alla utmaningar som livet kastar på en. 
 
Men senaste månaderna har känts rätt tunga, min chef slutade - jag fick hans jobb och jag saknar honom. Och så saknar jag någon som ersätter mig, jag gör alltså mitt gamla arbete samt min chefs arbete. Så man kan väl säga att jag jobbar på fullt ös hela tiden. Jag får en kollega efter nyår, på 60%. Det känns långt dit, det känns som en tung period. Det påverkar mitt arbete, mitt välmående och hur jag är. 
 
På hemmafronten är det finfint, nytt sovrum!
Ny färg på väggen, ny säng (yay), nya gardiner, lakan & nattduksbord. Det blev så underbart bra!
 
Kämpa på därute, även om allt känns jobbigt! Det blir bättre!
 
 
 
 
Upp