En bitterfitta bland alla andra

28 april var senast jag skrev och återigen är allt annrolunda nu. 
Jag är fortsatt varslad och permitterad - men fick goda nyheter i veckan. Det låter som att vi kommer överleva (om vi vidtar vissa åtgärder) och därmed har jag nog ett jobb efter sommaren. Däremot vet jag inte hur jag vill göra nu - när man väl sökt en massa skolor kanske man ska satsa på det?
 
Oavsett så är jag inte riktigt nöjd med min situation här på jobbet men har inte mage att säga ifrån. 
Jag tycker en annan avdelningschef som ska kunna betydligt mer än hon kan/eller gör under dagarna hon jobbar. 
 
Återigen visar det tydligt det problem och det som stört mig senaste året - vissa sitter bara och cashar in pengar medans andra sliter och kan betydligt mer (även om andra chefers avdelningar). 
 
Känner mig som en bitterfitta och det är troligen av denna anledning jag funderar på att byta helt... Ursh. Vi får se. 
 
Kämpa på!
Upp